7/4 Tisdag 2009

                                            Datum: 2009-04-07 Tid: 21:35:53 Kategori: Vardagslyx
Idag är det tisdag, andra dagen på lovet, allting är fantastiskt.

Nästa gång som siffrorna i det här datumet förekommer så händer det något fantastist, men vad det är, det tänker jag inte avslöja förrän då. ;)
Nåja, jag har inte skrivit i bloggen nu på ett tag, men ganska mycket har hänt faktiskt.

Förra veckan färgade jag bland annat håret vilket gjorde att min förfärliga utväxt försvann. Det är det som är det hemska med att färga håret mörkare, att utväxten blir som alldeles grå/råtta. (Dock orkar jag aldrig köpa färg så jag färgar det sällan..)
Var även på fest i lördags (4/4) och drack en smula för mycket vodka. Det gör jag aldrig om, lita på det.
Det är definitivt inte värt det, att inte minnas någonting dagen efter. I princip vad som helst kan ju ha hänt! :O

Jag är nog absolut den här hemma-sittar-tjejen som tittar på tv och umgås med djuren/kompisar.
Såg igårkväll på filmen Hajen hemma hos Johans mamma, och sov även där inatt eftersom jag skulle till...

...Göteborg med Anton och Fanny idag. Jag införskaffade mig ett par vita skor från H&M (Äntligen!). De låg på en hylla så fint när jag kom in i affären, jag behövde inte ens leta. Även storleken var perfekt.
Vi åt en god sallad på Slimfood och gick i lite andra affärer, bland annat Butterix. Fanny fick ett par härliga bilder där Anton ser ut som... ja...en massa saker!
Kul hade vi i alla fall :D


Jag, Anton och Emelie i lördags innan festen..

1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

det var kul på festen, men det blev liiiiiiiiiiiiiiiite för mycket vill jag säga. Nästa gång blire inte så hårt festande va? skönare att komma hem nykter!



förlåt att jag inte jag hängde med till Göteborg, jag har inte vart så glad dessa dagar!



puss

2009-04-08 l 17:47:55
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: