Blogg - Skapa - Arkiv - Design - Inställningar

                                            Datum: 2009-04-24 Tid: 09:36:58 Kategori: Vardagslyx
Förlåt för rubriken, men det var det enda jag kom på i hastigheten.

Sitter och har textkommunikation med vår underbara lärare.
Har fått en övning i Intervjuteknik..

Började att skriva i bloggen igår, men kom sedan på att jag inte orkade skriva klart. Det jag tänkte skriva om då var påskmiddagen vi hade igår med italienarna.
Kort och gott: Det bjöds på påskmiddag, såsom ägg, potatisgratäng, sill, prinskorvar, köttbullar osv.

Nu på morgonen så har jag stått i cafeterian med Anton och Emelie, och även hunnit köra lite Guitar Hero. Har jag sagt att jag har höjt mig en grad, att jag numera kör på HARD. Inte illa, inte illa...

Slutar inte förrän vid 17:00 idag, då ska jag hem till Johans mamma och sova där ikväll. Det blir hemmagjord pizza ikväll, underbart! : )
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: