Det går om man bara vill

                                            Datum: 2009-04-12 Tid: 21:38:38 Kategori: Vardagslyx
Jag har kastat bort ett helt lov med att göra absolut ingenting...

Det enda jag har fått gjort skolväg är en hemsida som egentligen skulle vara inlämnad veckan efter höstlovet...
Haha, bättre sent än aldrig! ;D

Har bara några små ändringar kvar men det ska nog lösa sig. Har läraren kunnat vänta ända sedan i höstas så ska han nog klara av en vecka till, eller mindre..
Jag ryckte till för några minuter sedan av att det krafsade på dörren i hallen, jag gick och öppnade... där står en inlåst stackars katt (Missan) som min bror har "råkat" stänga in.. taskigt tycker jag.
Nu ska jag nog sätta igång och skriva på mitt svenskatal som handlar om alkoholens inverkan i samhället.. det kanske jag har nämnt tidigare..
Ha en fin kväll! <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

du gjorde ju en historiainlämning i början av lovet :D

2009-04-13 l 19:22:51
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: