Helt slut

                                            Datum: 2009-04-09 Tid: 21:53:30 Kategori: Vardagslyx


Både jag och Nelly skulle nog kunna däcka nu.
Idag kom mina bikinis hem förresten, en leopard och en annan färgglad. Äntligen, då är det säkrat till Spanien.
Åh, jag är så himla trött, jag skulle kunna somna här och nu på stolen.

Glömde ju att skriva att Richard var här förut och hjälpte mig med min hemsida, den är inte riktigt färdig ännu, men det ska nog lösas. Tack för hjälpen!
Ett stort steg i min historie är att jag igår raderade min bilddagbok, jag vet inte ens varför. Jag orkade inte vara beroende av något helt enkelt, tror jag. Det känns skönt i alla fall, jag ska nog radera min lunar nu när jag ändå är igång.

Nu kom Johan, puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

saknar dej gumman<3 tycker vi ska ses och prata en dag!!! de behöver jag, fast jag kommer inte våga prata när vi väl ses är jag rädd för:/ men de får vi göra ngt åt<3<3

2009-04-10 l 00:04:50
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: