Love story

                                            Datum: 2009-04-08 Tid: 12:07:26 Kategori: Blandat

Underbar låt

Idag är det redan onsdag. Ibland hatar jag att tiden går så fort, jag hinner inte med allting som jag vill göra. Det jag behöver göra idag är att plugga matte och skriva på mitt svenskatal som ska handla om alkoholens inverkan på samhället.

Inget av det låter särskilt lockande vilket istället får mig att sitta här och sega.
Ska nog dock träffa Johan lite senare och kanske titta på film, Bolt blir det i så fall.
Haha, minns ni att jag la till ytterligare en katogori här i bloggen vid namn Drömmar. Har inte skrivit något mer i den eftersom drömmarna jag har inte handlar om något speciellt. Bara konstiga saker som jag helst vill glömma eller är helt oviktiga.

Nu ska jag borsta tänderna och smörja in ansiktet, det är sjukligt torrt. Hatar't!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: