Marley and Me

                                            Datum: 2009-04-19 Tid: 12:10:10 Kategori: Filmrecensioner
Nu är det gjort!
Nu har jag tittat på filmen Marley and Me som alla säger är så sorglig i slutet.
Det är den <3 Om jag ska vara ärlig så kunde jag inte hålla tårarna borta i slutet, det var så sorgligt men ändå fint. :'D Hade det handlat om människor hade tårarna inte ens varit i närheten, men så fort det kommer en hund (eller ett annat djur..) inblandad så.. går det inte att hålla dem tillbaka.
Filmen visar verkligen hur mycket ett djur kan betyda för oss människor, och hur underbara dem är, även om de inte är... underbara jämt. (I det här fallet så är ju hunden näst intill galen och biter sönder allt han kommer åt!)
Men djur; de ljuger inte, de snackar inte skit, de skvallrar aldrig om du berättar din allra djupaste hemlighet.


Om ni inte har sett filmen (som nog alla typ har gjort..) se den! Den är absolut sevärd!
Även om den är en typisk Hollywoodfilm...;P



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: