Myggbett

                                            Datum: 2009-04-13 Tid: 11:45:59 Kategori: Photoshop
Usch, det är mulet och kallt ute idag.
Det är inte ens sommar ännu, ändå har jag redan tre myggbett.
Ett på handen, ett på röven (!!) oich ett på låret. Fantastiskt.

Idag börjar mitt nya liv. Jag åt faktiskt endast nyttigt till frukost och har bara druckit ett glas vatten sedan dess. Jag ska nog träna lite senare idag också, innan jag ställer mig i duschen.
Det är endast 9 veckor kvar i skolan innan lovet. Det känns långt (näst intill ett helt sommarlov kvar..) men ändå så KORT. Herregud jag ska ju hinna läsa en hel Matte C-kurs och även göra klart alla andra kurser jag läser.

Jaja, håll ut! Det kommer gå fort! Sen ska jag njuta av ett sommarlov fullt med sol och bad.


Nikon D300
Påskafton
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: