Open arms

                                            Datum: 2009-04-13 Tid: 12:06:29 Kategori: Videos



Youtube går av sig självt och jag fastnade för den här fina låten.
Journey
Lyssna på den..


Har för övrigt sett närmare 10 stycken citronfjärilar på bara en helg, det ni!
De tycker tydligen om täta skogar.. för det är där jag har sett dem.
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Ab imo pectore

oj det var många citronfjärilar!

2009-04-13 l 14:43:11
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: