Påskdagen

                                            Datum: 2009-04-12 Tid: 19:55:02 Kategori: Husdjur
Jag och Johan vaknade vid 7-tiden i morses av någon märklig anledning...
Han började spela gitarr vilket gjorde att jag somnade om igen, det är väl ett fint sätt att somna på? ;)
Vaknade upp ett antal timmar senare i tron om att jag höll på att kväva hans huvud under min kudde, så var inte fallet. Det var hans fötter jag möttes av vid mitt ansikte. xD Haha!

Det blev en fin dag idag också, trots att morgonen var lite dimmig och kall. Det var bara 7 grader ett tag.. brr!
Har tillbringat dagen med att göra absolut ingenting.
Gick till Johan och fick skjuts tillbaka av hans mamma. : )

Jag, mamma och min lillebror ska hålla upp med allt onyttigt nu fram till semestern, men jag funderar på om jag inte ska hålla upp ännu längre. Jag kan inte se ut som jag gör - det håller inte.
Godis, läsk, kakor - BORT ur mitt liv.

Nelly har haft sin bur utomhus ett antal timmar nu, jag borde ta in henne innan hon börjar att frysa.
Snart ska hon ut i en utebur (som inte är byggd ännu..) Eller förresten, Nelly får ta Ellas gamla, Ella får en ny!


Alla fina bilder befinner sig på datorn där nere, nu sitter jag vid min laptop.
Har grejat lite med hemsidan, men det går långsamt fram..
Vi nöjer oss med de fina bilderna på Ella.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: