Vårkänslor

                                            Datum: 2009-04-09 Tid: 21:19:58 Kategori: Photoshop

Den första vitsippan jag har sett år 2009.
~Nikon D300 ~
Håll med om att den är fantastisk.

Tittade nyss lite på Hjälp! Jag är med i en japansk tv-show, hjälp vad de skriker och har sig. Trots det ständiga gapandet så var det hela okej ändå faktiskt, det fanns en och annan liten tönt där, om man får säga så...

Om ca en timme så kommer Johan hit (igen). Vi ses näst intill varje dag och idag ska vi se på en film. The Truman show, med Jim Carrey.
Har sett den en gång innan, men det var länge sen. Har dock för mig att den var väldigt bra.
Hittade en CD-skiva i min lilla låda som innehöll låtar från Sagan om Ringen (Loth). De är ju riktigt bra faktiskt, lite kusliga emellanåt. Min favorit hittills är The Treason of Isengard.

Btw, bilden är helt oretuscherad, endast skugga är tillagt (för den fräna effekten..)

1 kommentarer                                                                                                                    
  hanna

åh, våren är på väg! ;d

2009-04-11 l 13:12:37
Blogg/hemsida: http://hannajohansson.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: