Wouldn't it be good?

                                            Datum: 2009-04-16 Tid: 18:33:54 Kategori: Vardagslyx
Den här dagen har varit fantastisk, faktiskt.
Inga fel alls.

På idrotten spelade vi fotboll och jag tror att mitt lag förlorade, men det gör väl ingenting! Det var roligt och gav motion i alla fall. Solen har skinit men det har inte varit jättevarmt.
Blev hemskjutsad av Jaana och det var skönt. Jag hade rätt mycket att bära på så jag hade nog inte fått plats i en buss.

De har skaffat ett nytt Guitar Hero till skolan som jag och Charlotte provade förut, även jag och Ebti. Nu finns det lite mer låtar som man känner igen (det är bra!) som till exempel Linkin Park - What I've done. Vid närmare eftertanke så var det nog bara den och en till (som jag inte kan stava till:P) som jag kände igen.
Skitsamma, nya gitarrer och nya låtar! Fräscht!

Har även fått en massa kläder från Jaana och några har jag på mig redan nu. Bland annat en beige kofta, en massa linnen osv. Bra att ha-saker helt enkelt.
Ta hand om er!

(Har även gjort en ny kategori (ja, igen:P) som heter Djuren<3. Jag tänkte att den kan komma väl till pass.)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

gullis :)

2009-04-16 l 19:12:17
Blogg/hemsida: http://tallbabe.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: