10 augusti

                                            Datum: 2009-08-10 Tid: 17:00:42 Kategori: Blandat
Idag har pappa namnsdag, och han och mamma har även varit förlovade i 20 år.

Kom alldeles nyss hem från my work, och idag har varit en helvetesdag. Fyfan säger jag bara.
Vår uppgift var idag att åka runt på området och tvätta bommar. Så, i en stor fet grön brandbil fick vi åka runt och skrubba och ha oss. Hela jag är skitig, så det blir duschen om en stund.

Har haft sjukt ont i magen hela dagen idag på grund av den jävla mensen som bara blir värre för var gång. Ett tag kändes det inte alls, men nu gör det så ont att jag vaknar på nätterna. : (
IPREN brukar alltid hjälpa, men not today...

Nu ska jag göra något vettigt, och inte sitta här och tjura över ingenting!
Puss
1 kommentarer                                                                                                                    
  cajsa

känner igen det där att det blir värre och värre... hjälper inte någon av dina tabletter ska du testa en av mina;) det är ju supertabletter som värker i 12 timmar:D

2009-08-11 l 07:52:13
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: