3 augusti

                                            Datum: 2009-08-03 Tid: 08:33:38 Kategori: Vardagslyx
God morgon på er

Antagligen ligger ni fortfarande i era sköna sängar, men jag sitter här på jobbet och har varit här ganska länge nu.
Den här veckan är det betydligt mer människor här, något som märktes när jag och pappa kom in i fikarummet förut.
Men det är bara roligt! Det blir lite mer prat och skoj då! =)

Det fanns nybakat bröd i morses, eftersom de har en bakmaskin här. Dock var det liiiite missbildat med tanke på att han som bakade inte hade nån våg hemma. Men, det fick duga. ;D
Fick även redan på att det legat en fryst fågel i kylen, fast den hade pappa råkat slänga förra veckan. >< Fräscht...

Nåväl.
Satt uppe till sent igår och fixade med designer åt en tjej som heter Elin. Den blev ganska hyfsad, men jag ska finslipa lite på den nån annan dag. Jag var så sjukt trött, så jag orkade inte med det igår. xD
Hur hennes design blev kan ni se lite senare : )

Vaknade ett par gånger inatt, så jag känner mig lite seg idag. Fuck. Blev i alla fall glad när klockan var 5 idag, då fick jag sova en timme till! =)

Nu ska jag äta frukost, pusspuss
2 kommentarer                                                                                                                    
  Bubblyheart

Hejsan, allt bra med dig?



visste du att det pågår en tävling där du har chansen att vinna en jättesöt rosa minidator från Acer. För mer information läs det i bloggen! Hoppas du får en underbar dag!

2009-08-03 l 15:43:47
Blogg/hemsida: http://bubblyheart.blogg.se/
  din nos <3

gulligt sötnos! <3 jobbtjejen ;-) tänkte att du ville ha en kommentar ;) så här är den! Lovee you (K)

2009-08-03 l 15:57:23
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: