4/4

                                            Datum: 2009-08-13 Tid: 21:57:11 Kategori: Design
Gud vad kul att det är många som har anmält sig till tävlingen redan.  Fortsätt så! :)
Jag har gjort färdigt Idas design nu, och den blev väldigt rosa, men det tror jag att hon gillade.


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.

En himla trevlig tjej att prata med och hennes dotted Nathalile är så OTROLIGT gullig!
Nu har jag gjort mina utlovade 4 designer, så om det blir fler, det får vi se. Men på dessa designer har jag hållit mig till ett visst stuk, så jag ska försöka ändra lite på det så att inte alla bloggar ser ut såhär i framtiden. ^^

Nåja, nu ska jag sluta tjata och fortsätta med min design. Den borde vara klar när som helst! Det roliga är att den är lite annorlunda än vad jag brukar ha.
Puss

1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Den var jättefin ju:)

2009-08-13 l 22:02:49
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: