Almnäs

                                            Datum: 2009-08-09 Tid: 13:35:34 Kategori: Foton
Jag bombar er med bilder ifrån gårdagen tänkte jag. Det är så otroligt fint där ute när solen går ner. Jag är glad att jag väntade till kvällen eftersom det var så fint.
Gårdarna där ute är så mysiga, jag skulle nog lätt kunna tänka mig att bo där. Det enda tråkiga är att vägarna är riktigt usla. Det är stora hålor överallt, tack alla traktorer ><



Jag sa ju att jag kunde få dem att göra snygga poser!













Nu är det mat, ciao ♥

1 kommentarer                                                                                                                    
  Lavonno

åah jag älskar kossor , fina bilder ! :D

2009-08-09 l 20:40:57
Blogg/hemsida: http://lavonno.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: