Butterfly on flower

                                            Datum: 2009-08-25 Tid: 21:10:11 Kategori: Foton
Jag gick en ytterst kort promenad förut med tjejerna.
Vi stannade till i Stadsparken(där vi fick sällskap av två söta änder), och sedan var vi även en stund hos Cajsa.
Jag tappade min mobil i asfalten så att den totalförstördes.
 Men det är lugnt, jag använder Johans gamla mobil så ni kan nå mig som vanligt. ;)

I alla fall. Hos Cajsa så sjöng vi SingStar, Disney. Fick då klart för mig hur sjukt kass jag är på allt som rör Walt Disney. Jag kan knappt någon låt alls. Bara lite ur Djungelboken och från Askungen.


Oredigerad, förutom texten
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Åh vilken fina bilder du ta och din blogg är så fin. :)

Är allt bra idag?

2009-08-26 l 19:20:59
Blogg/hemsida: http://hallgreen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: