Djurplågare

                                            Datum: 2009-08-29 Tid: 17:26:27 Kategori: Blandat
Jag gjorde nyss nåt dumt..

Jag satte mig vid tv:n och Animal Planet var på. De befann sig på en gård där det gick hästar, eller åtminstonde en häst, för det var den som var uppmärksammad.
Den hästen hade stått i en liten hage i flera månader, och den alldeles för lilla grimman hade börjat växa in i hästens ansikte. (!!)
Det låter helt sjukt, och det är det också. Ägaren, en man, till hästen visste om att grimman inte var anpassad för hästen, men gjorde ingenting åt saken under den 1 ½ månad som den började gro in. Fyfan vilken syn det var. Det var varigt, alldeles svart och klippigt i hela hästen ansikte. Totalt förstörd var den stackarn, och den kommer att bli avlivad.
Djurpolisen sa till mannen i fråga: Du har dödat den här hästen!

Fyfan vad jag skulle vara arg. Jag skulle smällt till den där jävla djurplågaren och svurit och haft mig. Hade inte klarat av det! Stackars djur!

Riktigt såhär bra har inte alla hästar det, tyvärr :(

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine - Utan dina andetag

fin bild!!

2009-08-29 l 17:42:22
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: