Don't leave home..

                                            Datum: 2009-08-25 Tid: 16:11:11 Kategori: Videos


» Like a ghost don't need a key.
» Your best friend I've come to be.
» Please don't think of getting up for me.
» You don't even need to speak.
» When I've been here for just one day.
» You'll already miss me if I go away.
» So close the blinds and shut the door.
» You won't need other friends anymore.

Den här låten sitter jag och sjunger på just nu, för att öva upp min stämma litegrann ;)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: