Dumma blommor..

                                            Datum: 2009-08-01 Tid: 16:10:37 Kategori: Foton




Det var tack vare de här bilderna (bland andra) som jag nästan blev polisanmäld. Haha, men de här blommorna kan väl inte vara så hemliga? Jag tycker ändå att de är rätt fina, fast jag tänker på hösten eftersom de flesta prästkragarna är vissna..
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

vadå krogen betyder inte så mkt??????

2009-08-02 l 19:01:46
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: