Finally I know

                                            Datum: 2009-08-18 Tid: 13:40:03 Kategori: Sjukt/roligt
God morgon :)

Idag är jag på glatt humör. Allting är underbart. Det är två dagar kvar av det långa sommarlovet som faktiskt inte har gått särskilt fort. Eller det har det väl gjort, men det har gått ganska lagom måste jag säga. 
Det känns som om det var evigheter sen jag var i Spanien, och det var det ju också. Rätt många veckor sedan. 

Jag och Johan har legat i skinnsoffan här och läst högt ur boken 14 år till salu
Jag tror jag läste i 40 minuter, innan det var hans tur att ta över. Jag läste fel i varannan mening tillslut och blev förbaskat tort i munnen. 
Till sist ballade det ur och vi läste orden i boken med en blandning av värmländska, finlandssvenska, turksvenska (?) och något annat helt cp. Men kul hade vi, även om boken i sig är ganska hemsk. 

Nu, i alla fall. Jag är alldeles särskilt glad eftersom jag nu vet vart jag vill tatuera mig. Direkt när jag såg bilden så stod det ganska självklart framför mig att här ska det vara. 
Det står fortfarande mellan vad jag ska tatuera, men det kommer. Jag har en hel del alternativ. Dessutom kommer jag ha flera tatueringar framöver, så det finns plats för allt. 
Nedan är en liten ledtråd på vad som komma skall:



3 kommentarer                                                                                                                    
  isabell

Hej!

fin blogg :-)

följ mig gärna med bloglovin!

kram

2009-08-18 l 19:48:14
Blogg/hemsida: http://isabelell.blogg.se/
  nosnos <3

gulligt älskling ;-) underbart igår förresten ;D glöm inte skriv om att vi såg public enemies ;D <3<3

2009-08-19 l 10:43:08
  SOFIE

sv; ^^

ja, absolut! allt bra med dig? :)

2009-08-19 l 13:40:16
Blogg/hemsida: http://sofffih.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: