Från skolan;

                                            Datum: 2009-08-31 Tid: 12:47:47 Kategori: School
Hahahaha.

Emelie ligger just nu på golvet i olika ställningar för att visa det hemska ögonblicket hon genomled i fredags. Jag pratar självklart om den där mördarmaskinen Ranger.
Som ni kan se på bilden nedan så är själva skeppet uppochner en bra stund, och det är riktigt läskigt.
Jag åkte den ju bara en gång, och då var den ju normal. Men när sedan Emelie och Anton åkte den så släcktes skiten ner -när det var uppochner!!! Folk trodde att det var strömavbrott, stackars människor som satt där i då. >< Emeie fick panik och försökte kravla sig ur, det var det hon visade här på golvet! ;D
Nåväl,  de klarade sig i alla fall. Tur det!

 

Har haft Svenska C och Naturkunskap B än så länge, och min sista lektion idag börjar om nästan en timme. Jösses vad jag är trött. Trött trött trött. xD
Nu ska jag inte sitta här och tjata om ingenting längre. Puss på er! <3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: