Hemma tidigare..

                                            Datum: 2009-08-15 Tid: 19:32:44 Kategori: Foton


















Som ni märker så är jag hemma tidigare än planerat. På grund av.. sjukdom. Den här gången var det dock inte jag som förstörde vår lilla familjesemester, utan det var min bror som fick för sig att det var lämpligt att spy klockan 4 inatt (i husvagnen!)
Vi bestämde att istället för att pysa omkring i Varberg en regning och blåsig dag men en sjuk ungdom, så drog vi hem idag istället. Men vi hann gå på Gekås i alla fall, 2 gånger!
1569 kronor fattigare är jag...
Men nu såhär i efterhand så är jag glad över det. för jag ville ha allt jag tog med mig hem.

Ovan ser ni en massa bilder på mitt tjusiga rum. Före och efterbilder som ni kanske kan räkna ut haha. Det som är nytt är gardinerna, det prickiga kuddfodralet i sängen, sängkläderna, prydnaden på den sista bilden.. och ja, en massa andra saker också som jag kan ta med er en annan dag. : )
Visst blev det mysigt?! :D
Riktigt höstigt och mysigt med lila, istället för isande vitt som är mer lämpligt under sommaren. Visst, det är ju sommar fortfarande, men det är lika bra att börja i tid. ^^

Nu ska jag dock göra mig i ordning och dra! Jag ska göra Cajsa sällskap till Skövde för att hämta Marie & Louise.
Låt oss kalla dem för Marie-Louise! :D

Jag visar som sagt en annan dag vad mer jag har köpt, pusspuss på er.


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: