Ibland blir jag så trött..

                                            Datum: 2009-08-25 Tid: 15:38:08 Kategori: Vardagslyx
..på mig själv!

Jag verkar ha en tendens att glömma bort saker hela tiden. Inga egentliga viktiga saker, utan mest sådana där småsaker som faktiskt skulle kunna förbättra vardagen lite.
Till exempel:
→ Ett hänglås till mitt skåp.
Emelie hade rätt. Jag köpte inget hänglås under hela sommarlovet, och jag lär väl inte göra det på ett par veckor heller. Jobbigt! Med tanke på att jag måste fråga snällt om jag kan lägga min väska i hennes eller Antons skåp hela tiden istället..

→ Ta med mig mitt kollegieblock [ A4 - 70 BLAD - HÅLAT - LINJERAT]
Jag fick ett nytt igår av pappa, men självklart glömmer jag att ta med det så att jag är tvungen att antingen låna papper av Emelie, eller helt enkelt skriva i min lilla kalender.



Det har varit en bra dag idag, trots allt. Det är bara det att jag drar fram de jobbiga sakerna idag. Det har inte varit tråkigt, bara otroligt jobbigt. Hade en lång håltimma som jag tillsammans med Emelie och Susanne (Lillemor) fick att rusa iväg med hjälp av lite bollekar. Lämpligt nog så hade Susanne (Lillemor) en pingisboll på sig som vi roade med oss en stund.
Vår lärare i Näthandel C tycks ha missförstått vad kursen handlar om, för det han undervisar oss i är engelska, webbdesign och matte. Hahaha, jag dör!

Jag hade fotografisk bild för första gången idag, och det var ju en härlig lektion som man verkligen ser fram emot att ha?! Läraren introducerade sig själv och vad vi ska komma att göra i kursen. Det verkar jätteroligt, men det mindre positiva var att han redan nu, den första dagen, klart & tydligt berättade för oss att vi inte kommer att höra någon positiv kritik. Enligt homom (och alla andra som har haft honom) så hör man endast tråkig och dålig kritik så att man tillslut känner sig som världens största idiot vad gäller fotografering. Kul! Störtskönt!

Nu kanske allt jobbigt är över?
Men nej.


Bussen hem idag var fullkomligt smockfull. Det fanns inte en enda ledig plats tillslut, så det slutade med att jag, Cajsa & David satt tillsammans på 2 säten, och jag kunde inte läsa i min underbara bok på grund av allt folk.
Allt folk som pratar en olidlig västgötska.

Btw, är det bara jag som har noterat att jag och Google hela tiden byter design på våra hemsidor? ;);)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: