Lady Gaga

                                            Datum: 2009-08-22 Tid: 15:13:10 Kategori: Sjukt/roligt




Är inte det här lite skrämmande? :S Emelie sa igår att jag skulle söka på hur Lady Gaga såg ut innan alla operationer hon har genomgått.. och jag kan ju säga att det blev en ganska tydlig skillnad. (Om det nu inte är något photoshopat bara, man kan ju aldrig veta..)
Vilket tycker ni är finast?

 Före eller efter operationerna?

1 kommentarer                                                                                                                    
  Melinda

Vilken skillnad!



Jag håller med - det är ovanligt. Alltid kul när man hittar någon med samma ovanliga namn. Fast det e lite läskigt, en i samma BY heter samma som mig, i både för och efternamn :O

2009-08-22 l 20:01:29
Blogg/hemsida: http://munderstreckn.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: