Lillkatten

                                            Datum: 2009-08-07 Tid: 14:17:51 Kategori: Husdjur






Rykande färska bilder på "lillkatten", som är hennes nya smeknamn av mig. Även om liten är det sista som hon är. Slarviga, suddiga bilder från digitalkameran, men vad gör väl det? Det är ju alltid något. : )
Cajsa kommer om en halvtimme kanske, så ska jag kanske hinner skriva ett inlägg till. Sen måste jag packa ner litle handdukar och bikini + kameran.

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: