Love and pain

                                            Datum: 2009-08-23 Tid: 20:50:29 Kategori: Blandat
Nu har jag suttit med en och samma design i flera timmar, -och det tar sig!
Dock är jag så jeffla trött nu så jag tror jag spricker. Men jag vill ju bli färdig!

Nåja.. jag gör färdigt den när jag hinner och har lust. Det kanske blir redan ikväll, vem vet? Mohahah.

För övrigt så tänkte jag bara skriva att jag älskar min Johan-nos <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  din nos <3

sött! <3<3 älskar dig!!!

2009-08-23 l 22:18:30
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: