Mera mera

                                            Datum: 2009-08-09 Tid: 21:58:51 Kategori: Design


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

En update av Emelies design. Från att vara svart till att vara väääääldigt vit! : ) Men nu är hon nöjd hoppas jag.
Nu är det dags för mig att hoppa i säng. I morgon är en ny dag, med nya tag och mera pengar! : )
Sov gott, pusspuss
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

DU är BÄST!

2009-08-09 l 23:14:21
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: