Mys med Johan

                                            Datum: 2009-08-09 Tid: 16:57:04 Kategori: Filosofi
Kom precis hem efter en mysig eftermiddag med min älskling.
Först åt vi på Hammarskiosken där det var sjukt lång kö! Jag tror vi stod i närmare 20 minuter i väntan på en fransk hotdog (för min del).

Efter det tog vi cyklarna till Frestelsen där vi tog varsin glass. Johan bjöd mig. ♥
Jag tog choklad och melon + chokladsås. Riktigt gott!
Idag har det inte varit riktigt lika fint som igår, så jag skippar badet idag. Jag skulle nog frysa arslet av mig i så fall. ^^

Efter den goda glassen cyklade vi vidare mot vår gamla skola och låg där i gungan och pratade lite. Det är så mysigt att prata med honom, jag gillar det verkligen.
Vi pratade om framtiden, och jag längtar.
Man ska leva upp till sina drömmar, och aldrig ge upp. Allting går bara man kämpar och framför allt vill!
Min dröm är inte att tjäna mängder med pengar eller att bli känd eller så. Det jag vill är att bo på landet och ha familj och djur. Det är det jag kommer sträva efter, det jag skulle må bra av. I alla fall så jag känner nu.
Hästar, hundar, katter, kaniner, ödla. Underbart!


.
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Tycker det låter härligt:)

2009-08-09 l 17:07:48
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  Emelie

Jag har samma lösen som innan=)

2009-08-09 l 20:01:32
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  Älskliingen <3

men sötnos! ;-D PÄLS gulligt inlägg... älskar dig!

2009-08-09 l 20:12:46
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: