Nice

                                            Datum: 2009-08-19 Tid: 20:35:58 Kategori: Design
Som jag nämnde för ett par dagar sedan så funderar jag på att ha en designutlottning här i bloggen.
Jag kommer då att göra en design, som jag sedan lottar ut till någon som vill ha den.
(Haha får hoppas att nån vill ha den><)

Sitter och filar på en idé nu som är väldigt enkel, men vi får väl se om jag kan lägga dit något extra som gör att ni vill ha den! ;D Dock blir den ju inte så personlig när man bara gör en sådär.. Menmen, det blir nog bra ska ni se.
 
Borde egentligen ta mig i kragen och göra en snyggare design till mig själv. Men jag har inga snygga bilder eller någon bra idé. Fan att allt ska bygga på bra idéer hela tiden.

Hade en konversation förut vid maten;
-Vill du åka till Kanarieöarna i mars?
-Nej
-Säker?
-Ja

Jag har ingen lust. Eller snarare, jag har ingen lust att åka med sådana människor som jag inte känner. Det hade väl varit en annan sak om det var med.. Johan? Då hade det varit underbart! :)




1 kommentarer                                                                                                                    
  SOFIE

sv; åh tack så mycket!

det är kul att ngn gillar mina kläder, själv har jag tröttnat på allt, vill byta garderob med ngn, hahaha! :P

rösta på mig i fototävlingen på filippaan.blogg.se ? (A)

2009-08-20 l 12:33:10
Blogg/hemsida: http://sofffih.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: