Nothing else matters

                                            Datum: 2009-08-12 Tid: 20:20:29 Kategori: Blandat
Sådärja, nu har jag gjort klart designen åt Ida. En annan Ida den här gången...
Hon har dock inte sett den än, så jag får hoppas att hon diggar den. Haha :]
Den blev rosa, precis så som hon beskrev att hon ville ha den.

Har precis bakat en misslyckad tigerkaka. Typiskt när man väl ska visa upp den. Ahja, det duger väl i alla fall.
Nu ska jag lyssna på Metallica och sen, blogga lite mer.

Btw, Missan satt på mitt skrivbord förut och såg ut som om hon hade sett döden själv. Jisses!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: