Nu är det Fredagsmys

                                            Datum: 2009-08-07 Tid: 11:11:22 Kategori: Vardagslyx
Äntligen är det fredag, wooho!

Idag slutar jag tidigare, nämligen om en timme. Då bär det av hem till Hjo för att sedan träffa Cajsa och Marie.
Vi ska bada! :D
Det är ju lika varmt ute som igår, så det kan nog vara välbehövligt.

Nu när Cajsa har körkort så kan man ju åka i princip vart man vill, utan att behöva tänka på hur långt man behöver cykla. Så ute i Fågelås blir det nog idag, underbart.

Idag har jag och Jennifer gjort klart det där förbaskade arkivet, och det är nu utskrivet och sitter fint i en hemlig pärm, med CD-skiva och allt. Det gjorde vi bra!
Vi fick även hjälpa till att bära 20litersdunkar nerför trappor och lasta dem på ett flak. Haha, fast dunkarna var tomma som tur var! ;D Så de kanske vägde... 0,5 kg styck? =)

Jag körde till jobbet idag, det gick underbart bra! Jag kunde till och med parkera, det gjorde min dag! Hoppas bara att det går likabra alla andra gånger. ^^
Nu ska jag typ kolla bloggar, sen dra hem!
Pusspuss

Jennifer hälsar! ;)
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Ungefär en sån här bakrund:

dagarmedfia.blogg.se

Kan du fixa de?

Jag förstår om du inte vill som jag tjatar.Jag var dum som inte sa något innan:/

2009-08-07 l 11:43:22
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  Emelie

Kolla din mejl när du har lust!

2009-08-07 l 12:41:23
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: