Street Art

                                            Datum: 2009-08-03 Tid: 18:31:08 Kategori: Foton






Kolla vad jag såg när jag tittade i Foki's blogg. Helt sjukt bra målningar.
Den första ser ju riktigt jävla verklig u! :O (Förutom färgerna kanske..)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Bra,jag beskriver hur jag vill ha den här.Jag vill ha ungefärs som Elins du gjorde=)

Annars får du fria händer men helst något sånt men någon häftig bakrund.När du är klar kan du skriva ett mejl till [email protected] och säga att du vill ha lösen och sånt=)

Kram

2009-08-03 l 19:42:55
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  ida

åh sån streetart är så coooolt!

2009-08-03 l 22:48:31
Blogg/hemsida: http://idapida.blogg.se/
  mojje

trött så tidigt...ska gå å lägga mig nu:P

2009-08-04 l 05:15:38
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: