The last day

                                            Datum: 2009-08-19 Tid: 18:33:02 Kategori: Filosofi
Så..

nu har alltså mitt sista sommarlov passerat. Jag måste säga att det har varit ett hyfsat regnigt sommarlov, förutom dagarna i Spanien då.
Vad har jag gjort då?
Faktiskt, så har jag gjort allting som jag sa att jag skulle göra i början av sommaren. Jag har varit på konsert, jag har varit utomlands, jag har träffat vännerna en hel del.
Oturligt nog så har jag inte träffat Anton på hela lovet, damn! Menmen, nu ses vi i skolan i morgon i alla fall. Bättre det än aldrig! : )
Till skillnad från förra sommarlovet så har jag faktiskt heller inte varit sjuk en enda gång. Inte en enda liten förkylning, ingen hosta. Hälsan har varit i toppform!
Let's keep it that way!

Konstigt nog så känner jag ingen speciell känsla inför morgondagen. Skönt att det bara är 2 dagar innan helgen, det är riktigt bra.
Utomhusaktiviteter står på schemat för i morgon, skulle jag tro. Jag har faktiskt aldrig varit med den här första-dagen på IT-gymnasiet. Första året på grund av att jag inte gick där ännu, och förra året var jag frånvarande på grund av sjukdom. Antagligen hinner jag dö tills i morgon, eller så kanske bussen frontalkrockar så att alla passagerare avlider?
Who knows..
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

skönt att börja plugga igen lr hur??

2009-08-19 l 18:39:07
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: