Tillfällig design

                                            Datum: 2009-08-15 Tid: 21:21:06 Kategori: Vardagslyx
Usch ja, som ni ser så är min design just nu inte den snyggaste. Men jag hade tröttnat på den rosa bakgrunden och sådär i den förra, så jag var tvungen att byta till något annat ganska omgående. :]

Var nyss i Skövde med Cajsa, och vi var strax därifrån igen. Trevlig bilresa, med en del missförstånd från min sida. Jag har fruktansvärt dåligt med musik i bakgrunden.. ;P
Min söta JOHAN befinner ju sig i Skövde, men det råkade jag för tillfället glömma bort, och jag hade heller inte med mig mobilen. Jag antar att vi får ses i morgon istället. Då ska han få sakerna som jag köpte till honom idag.
 Hoppas han blir nöjd! : )

Vad roligt det är att folk hör av sig angående deras designer! Jag ska svara på era kommentarer och läsa allt, det lovar jag. Jag är ju en så snäll människa, jag kan helt enkelt inte säga nej. :')
Haha nejdå, nu ska jag inte bli oseriös såhär på kvällen, men jag ska kolla på era bloggar nu.

Later! ♥


0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: