Two days left..

                                            Datum: 2009-08-12 Tid: 17:37:45 Kategori: Blandat
Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen.
Nu börjar det bli oerhört tröttsamt att åka dit.. Skönt att det bara är 2 dagar kvar!

Hur som helst, bara för att i morgon är den näst sista dagen så ska jag och Jennifer bjuda det trevliga sällskapet på fika, bestämde vi idag. Jag ska baka en tigerkaka, och hon en kladdkaka. Mums!
Anledningen till att vi inte bakar tills på fredag (sista dagen) är att det då ska arrangeras en "olycka" så att flera av människorna vi är med kommer att vara med där.
Egentligen skulle jag och Jennifer också varit det, vi skulle spela skadade. Detta genom att bli målade så att det såg ut som blod, och sedan sitta fast i en uppochnedvänd bil. Haha, ingenting för oss.

Jag designar för fullt åt Ida, just nu, och den beräknas faktiskt vara klar idag. Så jag ska se om jag kan få tag på henne och meddela henne det.
Jag är trött, puss
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: