Vass och taggtråd

                                            Datum: 2009-08-05 Tid: 22:03:21 Kategori: Foton




På de två första bilderna sitter jag (:P) i mitt nya gröna linne från H&M som jag fick av mamma igår på stenar bland vassen i Vättern. Jag är icke van vid den färgen kan jag säga, men det är väl alltid bra med lite omväxling gissar jag? :) Det var faktiskt väldigt skönt i vattnet, så hade jag haft badkläder hade jag nog dränkt mig en skvätt. ><
(Det höll jag på att göra förut när jag och Jennifer gick en halvmil i solen coh värmen från jobbet till stan.
Jag trodde jag skulle spy av utmattning och svett!

De två andra bilderna är bara typ, taggtråd mot lite träbitar och vitmossa. Ni vet sådana där bilder som egentligen inte är så fina, men som man ändå alltid tror ska bli bra så att man fotar det ändå.

Nu är klockan 10 och för min del närmar det sig läggdags. Usch, jag är riktigt trött. Lyckost dem som inte har något jobb de ska upp till tidigt alla vardagar (och kanske helger också?). Menmen, den som jobbar den får pengar. Eller vad säger ni? ;)

Nu är det läggdags för mig, som sagt.
Sov gott, pusspuss
2 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

Jag ska bara fråga om du kan ändra en sak på bloggen som jag märkte inte passade mig.Bakrunden den var jättefin men kan du ändra den till vit och göra nån fin bakrund?

Kraam

2009-08-06 l 10:36:00
Blogg/hemsida: http://emiiiiiiily.blogg.se/
  Sabine - Ab imo pectore

fina bilder :D

2009-08-06 l 13:13:26
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: