3 veckor kvar till Julafton

                                            Datum: 2009-12-03 Tid: 21:08:05 Kategori: Vardagslyx
Idag är det endast 3 veckor kvar till självaste julafton - den mysigaste dagen på hela året! :}

Provet i företagsekonomi gick väl sådäääääääääär, fyfan vilket IG det blev. Det var seriöst det svåraste provet under hela min skolhistoria. Dock var jag inte ensam om att fullkomligt fucka ur på provet, så jag hoppas att det löser sig tillslut. Men jag orkar inte göra om det! :{

Jag hade klipptid vid 15:45 idag och jag är nöjd med resultatet. Tjejen som klippte mig tog ungefär 10 cm och klippte även upp håret. Ärligt talat så syns det inte så mycket skillnad, men däremot känns den. Det är så skönt att äntligen kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna för att tovor...

Kom precis hem från kyrkan efter att jag och mamma suttit där och lyssnat på en kör från Folkhögskolan här i Hjo. De var riktigt bra, och när de där extra höga tonerna kommer så reser sig armhåret, så fint! :}

Nu ska jag kolla på Ghost Whisperer, vi hörs!

5 dagar kvar tills ultraljudet!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: