Devin Townsend

                                            Datum: 2009-12-18 Tid: 17:46:17 Kategori: Vardagslyx
Hejsan i höstmörkret :}

Sitter och lyssnar på Devin Townsend och han är så grymt bra! Hade jag inte känt Johan hade jag antagligen inte känt till honom (haha, Devin alltså..), men som tur är så gör jag det nu. Möjligheten finns att jag & J åker på konsert nästa år eftersom det ryktas om att lilla Devin kommer hit till vårt avlånga land. Det skulle vara helt fantastiskt.

Give it a try! :)


Jag och mamma tittade nyss på film, Flickan som lekte med elden. För mig blev det andra gången. Nu fattas bara den tredje filmen också, och jag vill så gärna se den.

Jag hade inne Nelly en sväng förut. Det är så mörkt & ensamt i garaget så jag tyckte att hon kunde få komma in en stund och njuta av lite sällskap. ;} Det var nog rätt tänkt av mig, för det slutade med att hon låg och slaggade på kökssoffan (som hon själv hoppat upp i). Missan låg helt förundrad på en stol och kikade lite då & då.. i smyg..
Är dock glad för att jag väljer att ha henne utomhus, för hennes päls är sjukt fin. Det syns inte minsta spår av eksem, mjäll eller liknande som hon hade för snart ett år sedan. :)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Dinos <3 (Din nos)

söööööt!!... :-D

2009-12-18 l 21:11:34
  Melinda

Jaaa :D ;)

2009-12-19 l 10:32:47
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  ~ Beatrice, mamma till Devin, 090723 ~

Fint namn han har, den där Devin ;)

2009-12-21 l 16:13:27
Blogg/hemsida: http://beabus87.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: