Jul jul strålande jul

                                            Datum: 2009-12-21 Tid: 15:58:07 Kategori: Husdjur

 

 

Vi kollade inte färdigt på filmen för jag ville hellre fota och fixa lite i photoshop. Är bilderna inte helt fantastiska? Kvalitén är inte den bästa, men motiven är helt klart guld! Jag trodde först inte att Nelly skulle våga lägga sig ner med Missan i närheten, men efter bara ett par minuter så var det helt lugnt. Missan rörde henne inte mer än att hon nosade när Nelly blev lite för närgången.
Julkortet ser kanske inte så glatt ut, men den visar Missans sanna jag. ;P En lite småsur min ;)
1 kommentarer                                                                                                                    
  carin

ååh vilka fina bilder :) Vill du ta kort på Melvin o vivvi någon dag? puss

2009-12-21 l 23:23:29
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: