Julmat, djur och Johan ♥

                                            Datum: 2009-12-06 Tid: 12:21:34 Kategori: Vardagslyx
Jag och Johan sitter i mitt rum nu med varsin dator och sysslar med lite av varje. Själv skriver jag på mitt tal som jag ska framföra inför klassen på onsdag. Jag är sjukt nervös och jag kommer pissa på mig av skräck vid alldeles fel tid och tillfälle antagligen, men ändå känns det lite bättre nu eftersom jag trots allt pratar om något som jag tycker om - djur. Om mina älskade djur finns med på ett hörn så borde ingenting kunna gå snett, hoppas jag. :}

Johan sov över här inatt, det var mysigt. ♥ Vi ses väldigt sällan numera (vilket kanske bara är bra eftersom vi lär ses varenda dag sen när lillbebisen kommer till världen!?) men då blir det extra mysigt när vi väl ses igen. Det går ungefär en vecka mellan våra möten, och ändå bor vi (oftast) i samma stad... Men, vi klarar oss ändå, härligt! :D

Mamma lagar mat där nere, julmat! Janssons frestelse, prinskorvar och (kanske) köttbullar blir det idag. Gud vad himmelskt! Dock mår jag illa nu, jag hoppas vid GUD att det försvinner.
Illamåendet har ju faktiskt börjat avta nu, och jag har inte spytt på jättelänge! :) Över en vecka! Peppar peppar ta i trä!

Nu ska jag skriva lite mer på mitt tal, jag måste ju även hinna öva innan det väl gäller.
Men justde, igår var jag i Skövde med familjen och shoppade lite julklappar! Fick med mig en jacka hem till mig själv, en fin svart med ludd på luvan. En helt vanlig jacka från H&M, men det behöver jag nu. Gissa vilket storlek det var? 42...Ändå satt den perfekt! :P Hoppas att just de jackorna var små i storleken...

Aja, tillbaka till skrivandet! Puss!
1 kommentarer                                                                                                                    
  maroz

jag ska skriva en krönika om våldtäkter,

det är till svenskan. Jag behöver lite hjälp.

Allt finns med på min blogg:D,

du kanske kan hjälpa mig lite? ;)

det vore jättesnällt. :)

2009-12-06 l 15:09:25
Blogg/hemsida: http://maroz.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: