Mullsjön

                                            Datum: 2009-12-31 Tid: 15:30:08 Kategori: Foton

 

Innan maten så övningskörde jag upp till Mullsjön med pappa och lillebror för att fota lite (mest för att få frisk luft kanske..) Med tanke på all snö på vägen där uppe så fick jag inte mindre än 5 motorstopp! Vi körde nämligen ut i skogen för att hitta en "snabbare" väg, men det resulterade i en massa motorstopp istället. Jag skulle backa tillbaka på en väg som var full med hård snö (som jag inte fick röra eftersom det skulle buckla) och det var halt & jävligt.

 

Jösses, jag vill INTE köra upp när det är en massa snö ute. Då skulle jag aldrig klara det. Dock sladdade det till ett par gånger på de allra halaste ställena, och det klarade jag bra! Så halkan är nog inget jag behöver oroa mig för. :}


Jag lärde mig just en rolig grej i photoshop, så strax kommer kategorin "photoshoptips" uppdateras! Håll utkik!
1 kommentarer                                                                                                                    
  Andrea

Jättefina bilder, jättefin blogg också :)

Grattis kanske man säger också, till att du är gravid.. hehe även om det verkar gått ett tag :)

2010-01-04 l 23:26:45
Blogg/hemsida: http://youlovefashion.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: