Now it's winter

                                            Datum: 2009-12-21 Tid: 13:58:37 Kategori: Foton

Nikon D200, 24-85 mm macro

För en stund sedan gick jag ut i trädgården för att fota, men jag var snabbt inne igen. Jiises vad kallt det var!
Termometern  visade -6.6, och det kände man verkligen av när man inte hade några vantar på sig.

Lite senare dyker det återigen upp bilder på Nelly, för hon är inne just nu. Springer omkring (eller säger man skuttar..) i kökssoffan och fåtöljen. Missan var med en sväng förut, så nu blir det nya julkort. ;) De kommer riktigt bra överens, de slåss i alla fall inte. Dock är det beundransvärt hur de kan ge fullständigt fan i varandra ;O

Jag och Adam ska titta på film alldeles strax, Tomten är far till alla barnen. En riktigt bra film, och den passar ju perfekt såhär till jul! :}

Hörs senare! :}

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: