Nu är jag färdig för i år!

                                            Datum: 2009-12-16 Tid: 19:01:03 Kategori: Blandat
Jag lämnade just in min sista inlämningsuppgift för i år. Åh, den känslan av att vara färdig med något är alltid lika härlig!

Mamma lagar mat just nu, spaghetti med skinksås, och jag sitter och huttrar i en filt vid köksbordet.
Jag bakade en kladdkaka förut, och jösses vad god den var! Hade dock inget ströbröd så använde kokos istället, men det funkar lika bra det.

Är det bara hos oss som internet verkar ha lagt av helt?
Vet inte hur många gånger jag har svurit över det jäkla datorn idag, men jag hoppas att det går snabbare snart. Jag hade tur som kunde skicka in uppgiften i alla fall. :}

GLÖM INTE BONDE SÖKER FRU senare ikväll. Om en timme rättare sagt. Jag är helt fast! Jag hoppas på Thilde och Stefan, de är så söta tillsammans. ♥
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: