Trees and snow

                                            Datum: 2009-12-26 Tid: 16:04:30 Kategori: Photoshop

Efter

Före

Otroligt hur man kan ändra en bild i photoshop på en liten sekund.

Jag var nyss uppe i skogen med Nelly och fotade lite. Hon passade på att motionera för dagen, även om det inte var särskilt uppskattat eftersom hon tillslut hoppade upp i mitt knä och satt där och väntade på att få gå hem. :'} Det är så mysigt med all snö som ligger på marken nu, även fast säkert många stryker med i trafiken och liknande.

 

Julafton för mig var jättebra, även om jag tyvärr mådde jätteilla just under själva julbordet. Jag fattar inte. Det kom före, och försvann efteråt. Ryggen smärtade som aldrig förr, så ja, min kropp gillade inte julafton men det gjorde jag! I julklapp fick jag en rosa mysdress (den är verklilgen rosa!), mysiga tofflor som används flitigt här på de kalla golven, pengar, choklad, en porslinstomte, body butter, sjal, böcker, locktång och mycket annat. :}

 

 

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: