18/2 Onsdag 2009

                                            Datum: 2009-02-18 Tid: 20:38:25 Kategori: Vardagslyx
Tänk att jag skriver här igen!
Det var inte igår, och inte heller i förrgår.

Från den ena till det andra med ett litet tredje så kom jag nyss hem från Axvall.
Äntligen har jag besökt det läskiga spökhuset men det enda jag möttes av var två döda möss och en levande fågel i källaren.
Det är ju förskräckligt vad jag är tråkig. Det händer aldrig någonting i spökväg när jag är med. Hatar de mig?

Hur som helst så var det skitkul där med en massa Guitar Hero-spelande, ett försök att skjuta med gevär(...) Roy & Roger, Stefan & Krister och så vidare. Haha :]

Till ett litet fjärde nu då, jag har prov i morgon. Det gäller antiken och romarriket och jag har redan haft ett sådant prov. Dock fick jag IG vilket jag är föga stolt över. ._____________.

Antagligen får jag det i morgon också och resulterar i att jag kommer att få en jävlig hemtenta på den här skiten.
Tur att det finns musik som livar upp stället lite, för tillfället;
If tomorrow never comes - Ronan Keating.

'Cause I've lost loved ones in my life
Who never knew how much I loved them
Now I live with the regret
That my true feelings for them never were revealed
So I made a promise to myself
To say each day how much she means to me
And avoid that circumstance
Where there's no second chance to tell her how I feel
1 kommentarer                                                                                                                    
  HannaB

Men söto! ::::))

Hur är det med dig? =)

2009-02-19 l 19:29:51
Blogg/hemsida: http://bejlaperidott.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: