Älsklingens födelsedag <3

                                            Datum: 2009-02-01 Tid: 10:59:59 Kategori: Blandat
Idag blir min underbara gullnos 18 år. Det känns som om det var igår han föddes. :'D
Nog har jag fixat presenter alltid, men det är inte riktigt klart ännu.
Hoppas att han blir nöjd i alla fall. :D

Det är inte länge kvar tills jag fyller år heller, bara 3 dagar.
Min barndom är över och jag tar ett litet försiktigt kliv in i vuxenlivet.
Förhoppningsvis får jag ett armbandsur som jag så länge har velat ha, pengar och lite annat smått och gott.

Beställde nyss 2 nya bikinisar från H&M. Lite nytt och fräscht måste ju platsa i garderoben menar jag.
I sommar bär det av till Spanien, Moraira. Det hoppas jag i alla fall..
Vad passar då inte bättre än en ny fräsch bikini tillsammans med en solbränd kropp och en kall isglass.

Haha här sitter jag och drömmer mig bort till varma länder och en massa solsken. Antagligen beror det på att jag just nu sitter i kalla Sverige och precis har skymtat solen bakom ett antal moln.



0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: