En hemsk design!

                                            Datum: 2009-02-05 Tid: 21:40:59 Kategori: Blandat
Nästa vecka är det lov,
& då ska jag fan ta och plasera mitt feta arsle på datastolen och göra en ny design. Det här håller inte, det är hemskt!

Behöver dock nya bilder och lite sån skit, men det fixar jag då. Jag har ju som sagt ett helt fucking lov på mig :'D

Ändring ska det bli, men håll ut kära vänner (:
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: