Ett helvete

                                            Datum: 2009-02-23 Tid: 20:36:53 Kategori: Blandat
Jag vet inte om det är så intressant men,
jag kan ju alltid titta tillbaka om några år och se hur hemskt jag har haft det!

Här är min poängplan för skolans 3 år:

Kärnämnen:
Matematik A
Svenska A
Svenska B
Engelska A
Idrott & Hälsa
Naturkunskap A
Religion A
Samhällskunskap A
Estetisk verksamhet

Karaktärsämnen:
Företagsekonomi A
Engelska B
Teknikutveckling & Företagande
Teknik, människa & samhälle
Grafisk kommunikation A
Programhantering
Matematik B

Projektarbete och individuella val:
Projektarbete okänt?
Naturkunskap B
Svenska C
Fotografisk bild
Historia A

Inriktningskurser:
Matematik C
Företagsekonomi B
Affärsjuridik
Organisation & Ledarskap
Webbdesign
Textkommunikation A
Näthandel A
Näthandel B
Näthandel C


Kärnämnen:
Matematik A VG
Svenska A MVG
Svenska B
Engelska A G
Idrott & Hälsa
Naturkunskap A VG
Religion A
Samhällskunskap A
Estetisk verksamhet VG (är osäker där men!)

Karaktärsämnen:
Företagsekonomi A VG
Engelska B
Teknikutveckling & Företagande
Teknik, människa & samhälle VG
Grafisk kommunikation A (håller på med den än.. haha jag är så kass!)
Programhantering G
Matematik B
G

Projektarbete och individuella val:
Projektarbete okänt?
Naturkunskap B
Svenska C
Fotografisk bild
Historia A

Inriktningskurser:
Matematik C
Företagsekonomi B
Affärsjuridik
Organisation & Ledarskap
Webbdesign
Textkommunikation A
Näthandel A VG
Näthandel B
Näthandel C


Fruktansvärt va? :D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Sabine

hoppas det går bra.

håller också på med 3:an nu.. snart är det över!

2009-02-23 l 23:31:41
Blogg/hemsida: http://enibas.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: