Finurlig liten sak

                                            Datum: 2009-02-25 Tid: 19:56:54 Kategori: Vardagslyx
Det är underbart med en bärbar dator, då kan man ta med sig den in på toan! :'D
Det gör jag nästan jämt..

Haha, det här går inte längre! Nu har i princip varenda tangent på mitt tangentbord förlorat sin funktion på grund av att skruvarna bara lossnar.
Seriöst, jag har typ 3 skruvar kvar i datorn, jag måste lämna in den till skolan så att de kan reparera den.

Min favoritlåt för tillfället är
Halo - Beyonce
HELT FANTASTISK

Nu har jag och min lilla grupp inom Teknikutvecklingen kommit på värsta idén som kommer bli kanonbra.
Jag är marknadsförare... Hur tråkigt det än låter så är ju superglad att vi faktiskt har en idé, en produkt. Eller, det kommer att bli en produkt inom en snar framtid.

Halo, halo, halo
.. (8) u n d e r b a r t

Skolan idag bestod utav en och endast en lektion, varför kan inte alla dagar göra det? Det är ju så superskönt.
En rolig liten sak hände i förmiddags.
Emelie hade otur! Hon låste in sina nycklar i sitt skåp, vilket var lite klantigt! ;>
Vi fick fråga en i receptionen som fick komma med en gigantisk tång, i försök att klippa upp låset. Det gick inte. Både jag och Emelie testade, men det var för svårt. Sen kallade vi dit en annan lärare som även han misslyckades.
Till sist fick vi fråga ytterligare en lärare, som faktiskt pratade i telefon. Dock klarade han det och problemet var löst.

Eller löst och löst. Hon måste skaffa sig ett nytt lås. Ett KODLÅS, rekommenderar jag, så slipper lilla Emelie springa runt med sin söta nyckelknippa! =)

Det var den morgonen det! :'D
1 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie

staaaackars mig (A) haha! fyfan! ja nu blire kodlås för hela slanten måru tro ;>



men kul morgon vare faktiskt, haha :D

2009-02-25 l 20:43:52
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: