Gitarr <3

                                            Datum: 2009-02-26 Tid: 20:48:46 Kategori: Vardagslyx
En ytterst kort skoldag är då avklarad och idag har jag hunnit med riktigt mycket känns det som!

Efter att ha gjort ett svinigt jobbigt BIP-test på idrotten så drog jag och Anton till gymmet och tränade. (Jag provtränade..)
Gymmet är grymt snyggt och maskinerna är underbara.
Jag cyklade 6,66 km på motionscykeln, lyfte lite vikter, gjorde lite situps osv.

Gym är kul, men inte SÅ kul.
Jag är mer en naturmänniska som (om jag TAR MIG TID) hellre går ut i skogen och springer eller klättrar i berg.
Det som är roligast på ett gym är egentligen att titta på alla människor som går där. Det finns ju verkligen alla sorter.
Nördar, bimbos, gamlingar, unga, sådana-som-tror-att-de-är-bättre-än-alla-andra etc. Undrar vilken grupp jag tillhör. .___.

Jag är sur på Nelly eftersom hon har börjat att bajsa/kissa som en jävla galning på mina mattor. På den vita också...
Det resulterar i att både hon och jag blir sura eftersom hon får sitta i buren och jag får tvätta mattor..

Träffade Richard en kort stund efter skolan och gymmet och jag kan sammanfatta det hela med ett fåtal ord:
Cheeseburgare
Hicka
Hoppande bil (...)
Salt


Låter det inte underbart? ^^)

Nu ska jag fortsätta att spela gitarr (Halo givetvis!) som jag precis har lärt mig. Det är grymt kul med gitarr! <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: